torsdag 6 november 2008

Äntligen

---slut på presidentvalstjatet i USA--trodde jag --MEN när mitt favoritprogram Nyhetsmorgon på TV4 startade säger människan "idag skall vi till stor del prata om efterdyningarna av presidentvalet -då blir man ju matt men några funderingar har man väl är man inte rasist längre om man säger att någon är svart?? vad skall fd.negerbollarna heta Afroamerican bollar --färgade bollar eller väldigt vågat svartbollar ??och har Michael Jacksons kamp att bli vit varit förgäves spännande tider

VikingLines passagerarantal har ökat med 8% det är iallafall positivt
dags för dagens SMILE
Renja:vilken förskräckligt ful tavla!!!
Tommy: det är ingen tavla det är en spegel hihihiii

3 kommentarer:

sonja sa...

Men bra att valet äntligen är över både i Amerika och här i Finland, nu ska ju vardagen börja igen.
Har varit ut och gå med katten i koppel, nu börjar han vänja sig, han sitter och tittar sej omkring och svansen slänger.

" Optimist eller Pessimist.
2 grodor föll i en kanna med grädde, ena grodan tänkte härifrån kommer man aldrig, så han drunkna. Men den andra tänkte nu gäller det att försöka i allafall, han trampa och trampa....till slut fick han fast mark under fötterna (det blev smör) och han kom bort från gräddkannan"

Anna sa...

haha den va bra

Anonym sa...

Vilken gullig historie om grodor...:-)
Renja har du någon mail adress som du använder ...jag skickar min så kan du maila vad din adress är.Min mail är:ciab68@hotmail.com(jag har ett litet ärende till dej)

H.Cia